فرآیند سفر کاری به قبرس شمالی
نوشته شده توسط : صبا


فرآیند سفر کاری به قبرس شمالی
در جدول تحت به صفر تا صد پروسه ما یحتاج جهت دریافت روادیدِ کاری قبرس شمالی پرداخته ایم توصیه می کنیم آن را با تمرکز ویزا کاری قبرس شمالی  تحقیق و تصویب فرمائید

مرحله توضیحات
یافت کردن کار او‌لین گام برای هجرت کاری به قبرس شمالی، یافت کردن کار میباشد. شما می توانید از روش سایت‌های شغل یابی، تاکسی‌های شغل یابی و یا این که کانال‌های اجتماعی پیرو فعالیت بگردید.
اخذ سفارش شغلی بعداز کشف کردن عمل، می بایست از کارفرمای خویش سفارش شغلی اخذ فرمائید. سفارش شغلی می بایست مشمول اطلاعاتی مانند نوع عمل، گستردن وظایف، دستمزد و مزایا، ساعت ها کاری و … باشد.
گرفتن مجوز عمل برای شغل در قبرس شمالی، شما به جواز عمل نیاز دارید. جهت دریافت جواز شغل، بایستی مدارک خویش را به اداره سفر قبرس شمالی ارائه فرمائید. این مدارک عبارتند از: * گذرنامه دارای اعتبار * سند عدم سوء پیشینه * مدارک تحصیلی و رزومه کاری * ترجمه مدارک به لهجه ترکی استانبولی * هیبت درخواست تایید صلاحیت عمل * …
اخذ روادید بعد از گرفتن مجوز عمل، شما می بایست برای اخذ روادید مبادرت نمایید. برای اخذ روادید، بایستی مدارک خویش را به سفارت قبرس شمالی در مملکت خویش ارائه نمائید. این مدارک عبارتند از: * گذرنامه دارای اعتبار * تایید صلاحیت شغل * سند عدم سوء پیشینه * مدارک تحصیلی و رزومه کاری * ترجمه مدارک به گویش ترکی استانبولی * هیبت درخواست روادید * …
هجرت به قبرس شمالی بعد از اخذ روادید، شما میتوانید به قبرس شمالی مهاجرت فرمائید.
جستن محل سکونت بعداز ورود به قبرس شمالی، شما می بایست به‌دنبال محل سکونت بگردید. شما میتوانید سوئیت یا این که منزل را اجاره یا این که خریداری فرمائید.
مسافرت کاری به قبرس شمالی و روش‌ دریافت روادیدِ کاری قبرس شمالی
در صورتی قصد سفر کاری به قبرس شمالی را دارید، به موردها تحت نیاز خواهید داشت:

کاوش و یافتن کارفرمای مطلوب با توافق برای فعالیت با حقوق و دستمزد و مزایای مطلوب در قبرس شمالی (به جهت تخصصی بودن این دستور می‌توانید از همیاران ما امداد اخذ نمائید).


دریافت روادیدِ کاری قبرس که به شما اذن می‌دهد برای اقامت وقتگیر برهه زمانی و شغل (تایید صلاحیت ورود به قبرس) وارد قبرس گردید.


در صورتیکه که بخواهید بیشتراز سی روز درین مرزو بوم معاش نمائید بایستی بعداز مسافرت خویش، اذن اقامت اخذ نمایید.

 

به دنبال این نوشته‌ی علمی به شما راهنمای جامع گرفتن مجوز فعالیت در قبرس شمالی را ارائه می‌دهیم و شمارا با صفر تاصد تمامی فرایند ان اشنا می کنیم.
چه افرادی به روادیدِ کاری قبرس نیاز دارا‌هستند؟


تمامی شهروندان فرنگی که در‌پی عمل با دستمزد در قبرس می‌باشند، شامل روادیدِ کاری قبرس مهاجرت کاری به قبرس شمالی  میباشند،مثلا:
اتباع کشورهای سوا اتحادیه اروپا


شهروندان برخی از کشورهای اروپایی برای مثال نروژ و سوئیس

 

با وجود انکه رفت امد به‌این مرزوبوم معمولی بوده و اشخاص ار سراسر جهان میتوانند وارد این سرزمین گردیده و در‌این مرزوبوم حضور یابند البته برای عمل کاری در‌این مرز و بوم بدون مرزو بوم مبدایی که شما از انجا امده اید باید قطعا ویزای شغلی خویش را اخذ نمائید .





:: برچسب‌ها: ویزا کاری قبرس شمالی, مهاجرت کاری به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 فروردين 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: